Participació dels ciutadans en el procediment d'elaboració de normes, amb caràcter previ a l'elaboració del projecte de modificació de l'Ordenança Municipal sobre la modificació de l'ordenança municipal de circulació de l'Ajuntament d'Andratx
Els ciutadans/as, organitzacions i associacions que així ho considerin, podran dirigir-se a aquesta Administració presentant les sol·licituds, comunicacions i escrits que considerin oportuns exposant les seves opinions sobre els aspectes plantejats en aquest qüestionari durant el termini de vint dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació del present anunci en el portal web i el tauler d'anuncis de l'Ajuntament d'Andratx.
Es podrà presentar la documentació de la següent manera d'acord amb els articles 14.2 i 3, 16.4 i 66, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques:
TELEMÀTICAMENT: a través de la Seu electrònica de l'Ajuntament d'Andratx mitjançant instància general (En tot cas, subjectes obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions públiques, i opcionalment persones físiques no obligades). Cal disposar d'un dels mètodes d'identificació permesos (certificat electrònic, DNI electrònic o Cl@ve pin).
PRESENCIALMENT: davant el Servei d'Atenció Ciutadana (SAC) de l'Ajuntament d'Andratx obligatòriament amb CITA PRÈVIA (de 08.30 a 13.30 de dilluns a divendres) o qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració local. També es podrà presentar davant les oficines de Correus, dins d'un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre.