-
EL TEU AJUNTAMENT
-
- Batlia
-
Departaments Municipals
- Activitats
- Arxiu
- Atenció Ciutadania (SAC)
- Biblioteca Municipal
- Cadastre
- Contractació
- Cultura
- Esports
- Educació
- Estadística
- Festes
- Fires i Mercats
- Hisenda
- Joventut
- Medi Ambient
- Participació Ciutadana
- Patrimoni
- Policia
- Promoció Econòmica
- Recursos Humans
- Serveis Comunitaris
-
Serveis Socials
- Centre de Dia
- Dona
- Família, infància i joventut
- Immigrants
- Orientació i assessorament
- Persones amb discapacitat
- Persones majors
- Informació, valoració i orientació
- Cobertura de necessitats bàsiques
- Atenció a la infància, adolescència i família
- Atenció a la dependència i discapacitat
- Inclusió social i atenció a l'exclusió
- Prevenció i participació comunitària
- Violència de gènere, igualtat i diversitat
- Turisme
- Urbanisme
- Vies i Obres
- Identitat corporativa
-
Bases per el proveïment, en Comissió de Serveis del lloc de treball de personal funcionari Cap Tècnic de Personal de l’Ajuntament d’Andratx, mitjançant el sistema de lliure designació
Les sol·licituds o instàncies sol·licitant prendre part en el present procés selectiu, hauran d'estar presentades en el model que s'adjunta com Annex II a les presents Bases i hauran d'estar dirigides a la Sra. Alcaldessa-Presidenta d'aquest Ajuntament.
Per ser admesos, si escau, prendre part en la convocatòria corresponent, bastarà que les persones aspirants manifestin en les sol·licituds que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides en la convocatòria i adjuntin a la seva sol·licitud
La data de referència per al compliment dels requisits exigits i la possessió dels mèrits al·legats per les persones aspirants serà el dia que finalitzi el termini de presentació d'instàncies.
Es presentaran en el Registre Electrònic General d'aquest Ajuntament o en algun dels llocs previstos en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, durant el termini de, a partir de la publicació de la convocatòria en el “Butlletí Oficial” de la província.
TELEMÀTICAMENT: a través de la Seu Electrònica de l'Ajuntament d'Andratx (https://andratx.sedelectronica.es) Per a poder dur a terme un registre telemàtic cal disposar d'un certificat electrònic, DNI electrònic o Cl@ve pin.
PRESENCIALMENT: En el Servei d'Atenció al ciutadà (SAC) de l'Ajuntament d'Andratx obligatòriament amb cita prèvia (08.30 a 13.30 de dilluns a divendres) o a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració local.