Bases per el proveïment, en Comissió de Serveis del lloc de treball de personal funcionari Cap Tècnic de Personal de l’Ajuntament d’Andratx, mitjançant el sistema de lliure designació

19-Octubre-2023

Les sol·licituds o instàncies sol·licitant prendre part en el present procés selectiu, hauran d'estar presentades en el model que s'adjunta com Annex II a les presents Bases i hauran d'estar dirigides a la Sra. Alcaldessa-Presidenta d'aquest Ajuntament.

Per ser admesos, si escau, prendre part en la convocatòria corresponent, bastarà que les persones aspirants manifestin en les sol·licituds que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides en la convocatòria i adjuntin a la seva sol·licitud

La data de referència per al compliment dels requisits exigits i la possessió dels mèrits al·legats per les persones aspirants serà el dia que finalitzi el termini de presentació d'instàncies.

Es presentaran en el Registre Electrònic General d'aquest Ajuntament o en algun dels llocs previstos en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, durant el termini de, a partir de la publicació de la convocatòria en el “Butlletí Oficial” de la província.

TELEMÀTICAMENT: a través de la Seu Electrònica de l'Ajuntament d'Andratx (https://andratx.sedelectronica.es) Per a poder dur a terme un registre telemàtic cal disposar d'un certificat electrònic, DNI electrònic o Cl@ve pin.

PRESENCIALMENT: En el Servei d'Atenció al ciutadà (SAC) de l'Ajuntament d'Andratx obligatòriament amb cita prèvia (08.30 a 13.30 de dilluns a divendres) o a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració local.