Bases que regularan la convocatòria per a la realització d'obres d'embelliment, manteniment, conservació, restauració i rehabilitació de les façanes dels immobles situats en els nuclis urbans del terme municipal d'Andratx

12-Febrer-2024

L'Ajuntament d'Andratx vol estimular i fomentar la realització d'obres d'embelliment, conservació, restauració, consolidació i rehabilitació de façanes d'immobles situats en els nuclis urbans del terme municipal d'Andratx, com a mesura per a parar o, si més no, pal·liar l'actual dinàmica d'abandó i progressiu estat de deterioració de cases i edificis, fet que comporta un empitjorament de les condicions de salubritat i decòrum d'aquells, i també una progressiva degradació de la zona, que té repercussió en l'activitat comercial, en la qualitat de vida dels residents en els nuclis urbans i en la imatge turística que ofereix el municipi.

Les sol·licituds de subvencions d'aquesta convocatòria es poden presentar en el termini de 60 dies naturals, comptant a partir de l'endemà de la publicació en el BOIB de l'extracte de la convocatòria. Si l'últim dia fos dissabte, diumenge o festiu, el termini s'ajornarà fins al següent dia hàbil.

Les sol·licituds es podran presentar, d'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment
administratiu comú de les Administracions Públiques, de les següents formes:


Através de la Seu Electrònica TELEMÀTICAMENT: d'Andratx (https://andratx.sedelectronica.es/) o per mitjà del Registre Electrònic
Comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es). Per a poder dur a terme un registre telemàtic cal disposar d'un certificat electrònic, DNI electrònic o Cl@ve pin.

Tindrà caràcter obligatori per a tots aquells subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions, d'acord amb el segon i tercer apartat de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques, i caràcter opcional per a les persones físiques.

PRESENCIALMENT (només per a persones físiques): En el Servei d'Atenció Ciutadana (SAC) de l'Ajuntament d'Andratx de 8.30 a 13.30 de dilluns a divendres o en qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració local. A més, també es podrà remetre la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, s'hauran de presentar els documents dins d'un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotats en el resguard justificatiu de la presentació.