-
EL TEU AJUNTAMENT
-
- Batlia
-
Departaments Municipals
- Activitats
- Arxiu
- Atenció Ciutadania (SAC)
- Biblioteca Municipal
- Cadastre
- Contractació
- Cultura
- Esports
- Educació
- Estadística
- Festes
- Fires i Mercats
- Hisenda
- Joventut
- Medi Ambient
- Participació Ciutadana
- Patrimoni
- Policia
- Promoció Econòmica
- Recursos Humans
- Serveis Comunitaris
-
Serveis Socials
- Centre de Dia
- Dona
- Família, infància i joventut
- Immigrants
- Orientació i assessorament
- Persones amb discapacitat
- Persones majors
- Informació, valoració i orientació
- Cobertura de necessitats bàsiques
- Atenció a la infància, adolescència i família
- Atenció a la dependència i discapacitat
- Inclusió social i atenció a l'exclusió
- Prevenció i participació comunitària
- Violència de gènere, igualtat i diversitat
- Turisme
- Urbanisme
- Vies i Obres
- Identitat corporativa
-
Bases reguladores que regirán en la convocatoria del procediment selectiu per constituir una borsa de TAE assessor juridic, funcionaris/es interins/es, per cobrir les possibles necessitats de provisió urgent de places o llocs de l'Ajuntament d'Andratx
Les persones aspirants disposaran d'un termini de deu (10) dies hàbils per a la presentació d'instàncies per prendre part al procés selectiu a comptar a partir de l'endemà de la publicació d'aquestes bases al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), la no presentació de la sol·licitud en termini i forma suposarà la no admissió de la persona aspirant.
Les sol·licituds es dirigiran a la Batlessa, i s'hauran d'ajustar al model inclòs en l'ANNEX II d'aquestes bases. La seva presentació podrà fer-se en el Registre General de l'Ajuntament o per qualsevol dels mitjans admesos per l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú. Instruccions de presentació pels mitjans posats a disposició per part de l'Ajuntament d'Andratx:
TELEMÀTICAMENT: a través de la Seu Electrònica de l'Ajuntament d'Andratx (https://andratx.sedelectronica.es/) per instància general. Per poder dur a terme un registre telemàtic cal disposar d'un certificat electrònic o DNI electrònic o Cl@ve pin.
PRESENCIALMENT: Al Servei d'Atenció Ciutadana (SAC) de l'Ajuntament d'Andratx obligatòriament amb cita prèvia (08:30 a 13:30 de dilluns a divendres) o a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració local.