Convocatòria de l'examen per obtenir el permís municipal de conductor d'autotaxi al municipi d'Andratx 2025
El termini de presentació de sol·licituds (instància general amb el contingut assenyalat al punt primer d'aquesta convocatòria) serà de 10 dies hàbils i començarà a computar a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Així mateix, el BOIB de la convocatòria quedarà a la disposició dels interessats a la seu electrònica d'aquest Ajuntament i en el Tauler d'anuncis.
Les sol·licituds es podran presentar, d'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment
administratiu comú de les administracions públiques, de les següents formes:
TELEMÀTICAMENT: a través de la Seu Electrònica de l'Ajuntament d'Andratx (https://andratx.sedelectronica.es/). Per poder dur a terme un registre telemàtic cal disposar d'un certificat electrònic, DNI electrònic o Cl@ve pin.
PRESENCIALMENT :
Al Servei d'Atenció Ciutadana (SAC) de l'Ajuntament d'Andratx obligatòriament amb cita prèvia (08:30 a 13:30 de dilluns a
divendres) o a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, l'Administració General de l'Estat, de la resta de
Comunitats Autònomes o de les entitats que integren l'Administració local.
Per correu postal. En aquest cas, presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui
indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre.