-
EL TEU AJUNTAMENT
-
- Batlia
-
Departaments Municipals
- Activitats
- Arxiu
- Atenció Ciutadania (SAC)
- Biblioteca Municipal
- Cadastre
- Contractació
- Cultura
- Esports
- Educació
- Estadística
- Festes
- Fires i Mercats
- Hisenda
- Joventut
- Medi Ambient
- Participació Ciutadana
- Patrimoni
- Policia
- Promoció Econòmica
- Recursos Humans
- Serveis Comunitaris
-
Serveis Socials
- Centre de Dia
- Dona
- Família, infància i joventut
- Immigrants
- Orientació i assessorament
- Persones amb discapacitat
- Persones majors
- Informació, valoració i orientació
- Cobertura de necessitats bàsiques
- Atenció a la infància, adolescència i família
- Atenció a la dependència i discapacitat
- Inclusió social i atenció a l'exclusió
- Prevenció i participació comunitària
- Violència de gènere, igualtat i diversitat
- Turisme
- Urbanisme
- Vies i Obres
- Identitat corporativa
-
Publicades les bases de la convocatòria de subvencions per a la rehabilitació de façanes 2021
S’han publicat les bases de la convocatòria de subvencions per a la realització d'obres d'embelliment, manteniment, conservació, restauració i rehabilitació de les façanes dels immobles situats en els nuclis urbans del terme municipal d'Andratx 2021.
Es podrá presentar la documentació de la següent manera:
TELEMÀTICAMENT: a través de la seu electrònica de l’Ajuntament d’Andratx pel seu tràmit específic CLICK AQUÍ seu electrònica. Per poder dur a terme un registre telemàtic cal disposar d’un certificat electrònic o DNI electrònic o Cl@ve pin. (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l’article 14.2 i 3 de la llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les Illes Balears, i opcional per a les persones físques)
PRESENCIALMENT (només per a persones físiques): Al Servei d’Atenció Ciutadana (SAC) de l’Ajuntament d’Andratx obligatòriament amb cita prèvia CLICK AQUI CITA PRÈVIA REGISTRE GRAL (de 08:30 a 13:30 de dilluns a divendres) o a qualsevol de les oficines de registre de l’Administració autonòmica, de l’Administració General de l’Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l’Administració local. A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l’oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l’hora exacta en què s’ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
Per a més informació consultau les bases de la convocatòria al document adjunt.