D'acord amb l'establert, aquesta unitat té com a objectiu fonamental la gestió de la contractació administrativa de l'Ajuntament d'Andratx, conforme als principis de legalitat, eficàcia, eficiència, equitat i transparència, dins del marc establert, es persegueix com a meta assegurar l'eficàcia de la tramitació dels expedients de contractació, eliminant errors tant de procediment com d'informació, millorant els sistemes de relació i coordinació entre els diferents departaments implicats en ella.
Competències
En matèria de contractació del sector públic.
Serveis municipals
L'assoliment d'aquest objectiu fonamental les funcions que en ella es desenvolupen són:
- Assegurar la legalitat de la contractació de les obres, subministrament i serveis, concessions de servei i concessions d'obres segons l'estipulat per a cada tipus de contracte en la normativa contractual en vigor.
- Suport tècnic als diferents departaments de l'Ajuntament.
- Ajudar en tot moment a l'administrat per aclarir i facilitar la presentació de la documentació administrativa.
Organigrama i dades de contacte
Adreça: Avinguda de la Cúria 1, 07150, Andratx, Illes Balears.
Horari: De dilluns a divendres, de 8.30 a 13.30 h.
Organigrama:
Estefanía Gonzalvo Guirado - Regidora delegada de Contractació
- Telèfon: 971 62 80 00
Maria Vidal Salvà - Tècnic de Contractació
Carles Esteva Ferragut - Tècnic de Contractació
- Correu electrònic: [email protected]
Catalina Roca - Administrativa
- Telèfon: 971 62 80 00 - Ext. 224
- Correu electrònic: [email protected] // [email protected]
Enllaços:
PERFIL DEL CONTRACTANT. Plataforma de Contractació del Sector Públic
PERFIL DEL CONTRACTANT. Històric contractació
Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic (LCSP)