Convocatòria de subvencions adreçada a les entitats culturals, educatives i juvenils del municipi d’Andratx per a l’exercici 2022
L'Ajuntament d'Andràx a travès de les àrees de Cultura, Educació i Joventut convoquen les subvencions per associacions 2022.
Les subvencions adreçades a les entitats culturals, educatives i de joventut tenen com a objectiu recolzar les iniciatives culturals, educatives i juvenils de les associacions inscrites al registre municipal d’entitats de l’Ajuntament d’Andratx, fomentar i dinamitzar els diferents nuclis del nostre municipi, potenciar la relació amb els diversos públics culturals i impulsar projectes socials que utilitzin l’art i la cultura com a eina de transformació social, així com empoderar als joves com a futur transformador del nostre municipi, promoure l’educació en el lleure i dinamitzar la gent jove del nostre municipi, i fomentar les APIMAS del nostre municipi.
La present convocatòria de subvencions adreçada a les entitats culturals, educatives i juvenils del municipi d’Andratx per a l’exercici 2022 té per objecte:
1.- Fomentar les activitats culturals, educatives, juvenils, lúdiques i socials, de les
associacions inscrites al registre municipal.
2.- Fomentar la participació ciutadana al municipi d’Andratx.
3.- Fomentar el teixit associatiu al municipi d’Andratx.
4.- Fomentar la igualtat de gènere a les activitats d’Andratx.
5.- Fomentar projectes socials que utilitzin l’art i la cultura com a eina de
transformació social.
Poden sol·licitar les subvencions objecte d’aquesta convocatòria les associacions o entitats culturals, educatives o juvenils del municipi d’Andratx legalment constituïdes, sense ànim de lucre, i inscrites al Registre Municipal d'Associacions de l’Ajuntament, i que tinguin el seu domicili social situat al municipi d’Andratx i que projectin realitzar activitats, projectes o programes objectes de la present convocatòria de subvencions.
Les sol·licituds es podran presentar d'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques TELEMÀTICAMENT : a través de la Seu Electrònica de l'Ajuntament d'Andratx (https:// andratx.sedelectronica.es/) pel seu tràmit específic establert. Per poder dur a terme un registre telemàtic cal disposar d'un certificat electrònic o DNI electrònic o Cl@ve pin. (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Illes Balears, i opcional per a les persones físiques).
Les sol·licituds s'hauran de presentar d'acord amb el model establert a aquesta convocatòria, juntament amb els següents documents:
-
Instància, signada pel peticionari o representant legal de l'entitat, en la qual es farà constar el projecte, programa o activitat per a la qual se sol·licita la subvenció. (Annex I).
-
Programa detallat del projecte, activitat o servei, amb expressió de la finalitat que es persegueix, el nombre de persones a qui es dirigeix i els mitjans humans i materials, i subvenció sol·licitada. (Annex II).
-
Pressupost total d'ingressos i despeses, i desglossat per partides de l'activitat a realitzar i indicació de l'import de la subvenció sol·licitada. (Annex II).
-
CIF de l'entitat sol·licitant, i de la personal que signa la mateixa com a representant de l'entitat representada.
-
Acreditació del representant de l'entitat o associació (Annex III).
-
Declaració jurada de les subvencions o ajudes que es vagin a obtenir per a la mateixa finalitat procedents de qualsevol administració o entitat pública o privada., o bé de la no obtenció de cap ajut amb la mateixa finalitat. (Annex IV).
-
Acreditar que es troba al corrent en el compliment de les seves obligacions tributàries i de la Seguretat Social.
-
Declaració responsable de no incórrer en cap de les prohibicions per obtenir la condició de beneficiària d'una subvenció. (Annex V).
-
SEPA, Certificat de l'entitat bancària en la que es farà constar el numero de compte i el seu titular. (Annex VI).
El termini de presentació de sol·licituds serà de 20 dies hàbils comptador a partir de l’endemà d’haver publicat l’extracte d’aquesta convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB Núm 048 - 9 / abril / 2022). Si el darrer dia és inhàbil, s'entén prorrogat fins el primer dia hàbil següent.
Per consultes podeu contactar amb l'àrea de cultura:
Telèfon: 971 62 80 18