Convocatòria de subvencions adreçada a les entitats culturals, educatives i juvenils del municipi d’Andratx per a l’exercici 2022

12-Abril-2022

L'Ajuntament d'Andràx a travès de les àrees de Cultura, Educació i Joventut convoquen les subvencions per associacions 2022.

Les subvencions adreçades a les entitats culturals, educatives i de joventut tenen com a objectiu recolzar les iniciatives culturals, educatives i juvenils de les associacions inscrites al registre municipal d’entitats de l’Ajuntament d’Andratx, fomentar i dinamitzar els diferents nuclis del nostre municipi, potenciar la relació amb els diversos públics culturals i impulsar projectes socials que utilitzin l’art i la cultura com a eina de transformació social, així com empoderar als joves com a futur transformador del nostre municipi, promoure l’educació en el lleure i dinamitzar la gent jove del nostre municipi, i fomentar les APIMAS del nostre municipi.

La present convocatòria de subvencions adreçada a les entitats culturals, educatives i juvenils del municipi d’Andratx per a l’exercici 2022 té per objecte:

1.- Fomentar les activitats culturals, educatives, juvenils, lúdiques i socials, de les
associacions inscrites al registre municipal.
2.- Fomentar la participació ciutadana al municipi d’Andratx.
3.- Fomentar el teixit associatiu al municipi d’Andratx.
4.- Fomentar la igualtat de gènere a les activitats d’Andratx.
5.- Fomentar projectes socials que utilitzin l’art i la cultura com a eina de
transformació social.

Poden sol·licitar les subvencions objecte d’aquesta convocatòria les associacions o entitats culturals, educatives o juvenils del municipi d’Andratx legalment constituïdes, sense ànim de lucre, i inscrites al Registre Municipal d'Associacions de l’Ajuntament, i que tinguin el seu domicili social situat al municipi d’Andratx i que projectin realitzar activitats, projectes o programes objectes de la present convocatòria de subvencions.

Les sol·licituds es podran presentar d'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques TELEMÀTICAMENT : a través de la Seu Electrònica de l'Ajuntament d'Andratx (https:// andratx.sedelectronica.es/) pel seu tràmit específic establert. Per poder dur a terme un registre telemàtic cal disposar d'un certificat electrònic o DNI electrònic o Cl@ve pin. (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Illes Balears, i opcional per a les persones físiques).

Les sol·licituds s'hauran de presentar d'acord amb el model establert a aquesta convocatòria, juntament amb els següents documents:

  1.  Instància, signada pel peticionari o representant legal de l'entitat, en la qual es farà constar el projecte, programa o activitat per a la qual se sol·licita la subvenció. (Annex I).

  2.  Programa detallat del projecte, activitat o servei, amb expressió de la finalitat que es persegueix, el nombre de persones a qui es dirigeix i els mitjans humans i materials, i subvenció sol·licitada. (Annex II).

  3.  Pressupost total d'ingressos i despeses, i desglossat per partides de l'activitat a realitzar i indicació de l'import de la subvenció sol·licitada. (Annex II).

  4.  CIF de l'entitat sol·licitant, i de la personal que signa la mateixa com a representant de l'entitat representada.

  5.  Acreditació del representant de l'entitat o associació (Annex III).

  6.  Declaració jurada de les subvencions o ajudes que es vagin a obtenir per a la mateixa finalitat procedents de qualsevol administració o entitat pública o privada., o bé de la no obtenció de cap ajut amb la mateixa finalitat. (Annex IV).

  7.  Acreditar que es troba al corrent en el compliment de les seves obligacions tributàries i de la Seguretat Social.

  8.  Declaració responsable de no incórrer en cap de les prohibicions per obtenir la condició de beneficiària d'una subvenció. (Annex V).

  9.  SEPA, Certificat de l'entitat bancària en la que es farà constar el numero de compte i el seu titular. (Annex VI).

El termini de presentació de sol·licituds serà de 20 dies hàbils comptador a partir de l’endemà d’haver publicat l’extracte d’aquesta convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB Núm 048 - 9 / abril / 2022). Si el darrer dia és inhàbil, s'entén prorrogat fins el primer dia hàbil següent.

Per consultes podeu contactar amb l'àrea de cultura:

Telèfon: 971 62 80 18