Des de l'Àrea d'Educació és fan públiques les Beques per estudis postobligatoris, curs 2022/2023

28-July-2023

S’estableix el termini de dia 1 a 31 d'agost per presentar les sol·licituds.

FORMES DE PRESENTACIÓ D'INSTÀNCIES:


TELEMÀTICAMENT:  a través de la Seu Electrònica de l’Ajuntament d’Andratx (https://andratx.sedelectronica.es/) per instància general . Per poder dur a terme un registre telemàtic cal disposar d'un certificat electrònic o DNI electrònic o Cl@ve pin. (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Illes Balears, i opcional per a les persones físques)

PRESENCIALMENT (només per a persones físiques):  Al Servei d'Atenció Ciutadana (SAC) de l'Ajuntament d'Andratx obligatòriament amb cita prèvia  (08:30 a 13:30 de dilluns a divendres) o a qualsevol de les oficines de registre de l’Administració autonòmica, de l’Administració General de l’Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l’Administració local. La cita es pot demanar per telèfon 971628000 o a través del web https://citaprevia.encolate.es/aytoandratx/reservation a la agenda 1.- Servicio Atención Ciudadania SAC - Registre General

DOCUMENTACIÓ OBLIGATÒRIA

Sol·licitud

Model domiciliació bancària

Documents justificatius de pagaments (factures)