Convocatòria de l'examen per obtenir el permís municipal de conductor d'autotaxi al municipi d'Andratx 2025

03-February-2025

El termini de presentació de sol·licituds (instància general amb el contingut assenyalat al punt primer d'aquesta convocatòria) serà de 10 dies hàbils i començarà a computar a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Així mateix, el BOIB de la convocatòria quedarà a la disposició dels interessats a la seu electrònica d'aquest Ajuntament i en el Tauler d'anuncis.


Les sol·licituds es podran presentar, d'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment
administratiu comú de les administracions públiques, de les següents formes:


TELEMÀTICAMENT: a través de la Seu Electrònica de l'Ajuntament d'Andratx (https://andratx.sedelectronica.es/). Per poder dur a terme un registre telemàtic cal disposar d'un certificat electrònic, DNI electrònic o Cl@ve pin.


PRESENCIALMENT :
Al Servei d'Atenció Ciutadana (SAC) de l'Ajuntament d'Andratx obligatòriament amb cita prèvia (08:30 a 13:30 de dilluns a
divendres) o a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, l'Administració General de l'Estat, de la resta de
Comunitats Autònomes o de les entitats que integren l'Administració local.


Per correu postal. En aquest cas, presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui
indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre.