CONVOCADES LES BEQUES D'ESTUDIS OBLIGATORIS I POSTOBLIGATORIS PER PART DE LA REGIDORIA D'EDUCACIÓ
El dissabte 8 de maig es van publicar al BOIB les ajudes per estudis obligatoris i estudis postobligatoris de l'Ajuntament d'Andratx. PULSI AQUÍ BOIB convocatòria de beques estudis obligatoris o PULSI AQUÍ BOIB convocatòria beques estudis postobligatoris.
L’objecte d’aquesta convocatòria és ajudar a les famílies amb infants escolaritzats en segon cicle d'Educació Infantil, Primària, Secundària Obligatòria i Formació Professional Bàsica i estudis postobligatoris (batxiller, cicle formatiu, universitari, estudis de règim especial i/o estudis que condueixin a l'obtenció d'un títol oficial curs 2020/2021.
El termini per sol·licitar l'ajuda serà de 20 dies hàbils a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria al BOIB (finalització del termini dia 4 de juny inclòs)
Es podrá presentar la documentació de la següent manera:
TELEMÀTICAMENT: a través de la seu electrònica de l’Ajuntament d’Andratx pel seu tràmit específic PULSI AQUÍ tràmit telemàtic i informació beques estudis OBLIGATORIS o PULSI AQUÍ tràmit telemàtic beques estudis POSTOBLIGATORIS. Per poder dur a terme un registre telemàtic cal disposar d’un certificat electrònic o DNI electrònic o Cl@ve pin. (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l’article 14.2 i 3 de la llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les Illes Balears, i opcional per a les persones físques)
PRESENCIALMENT (només per a persones físiques): A Can Riera ( c/Gral Bernardo Riera núm.65A) obligatòriament amb cita prèvia PULSI AQUÍ cita prèvia BEQUES (de 08:30 a 13:30 de dilluns a divendres) o a qualsevol de les oficines de registre de l’Administració autonòmica, de l’Administració General de l’Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l’Administració local. A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l’oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l’hora exacta en què s’ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
***NOTA IMPORTANT: Han de portar la documentació emplenada el dia de la cita sol·licitada. Si necessiten els formularis en paper els poden recollir amb antel·lació al dia de la cita a Can Riera o al Servei d'Atenció Ciutadana a l'Ajuntament o els poden imprimir en els tràmits telemàtics de la seu electrònica indicats.