Convocatòria de l'examen per obtenir el permís municipal de conductor d'auto-taxi al municipi d'Andratx 2024

17-Febrer-2024

Conforme a l'article 11 del Reglament Municipal del Servei Públic de Transport de Viatgers amb Automòbils de Turisme d'Andratx de 2021, podran participar a la prova totes les persones que compleixin amb els següents requisits:

a) Ser major de 18 anys.
b) Disposar del permís de conduir exigit pel Codi de Circulació per a aquest tipus de vehicles.
c) No patir cap malaltia infecto-contagiosa o impediment físic que impossibiliti o dificulti exercir de forma normal la professió. Aquest requisit s'acreditarà mitjançant el certificat metge corresponent.
d) Certificats de Penals.

Les persones aspirants hauran d'aportar juntament amb la sol·licitud:

  • Declaració responsable manifestant que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides, referides sempre a la data d'expiració del termini de presentació d'instàncies.
  • Còpia simple de l'anvers i el revers del DNI, o bé de document equivalent, en aplicació de la normativa en matèria d'estrangeria.

El termini de presentació de sol·licituds (instància general amb el contingut assenyalat al punt primer d'aquesta convocatòria) serà de 10 dies hàbils i començarà a computar a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Així mateix, el BOIB de la convocatòria quedarà a la disposició dels interessats a la seu electrònica d'aquest Ajuntament i en el Tauler d'anuncis.

Les sol·licituds es podran presentar, d'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, de les següents formes:

– TELEMÀTICAMENT: a través de la Seu Electrònica de l'Ajuntament d'Andratx (https://andratx.sedelectronica.es/). Per poder dur a terme un registre telemàtic cal disposar d'un certificat electrònic, DNI electrònic o Cl@ve pin.

– PRESENCIALMENT :

Al Servei d'Atenció Ciutadana (SAC) de l'Ajuntament d'Andratx obligatòriament amb cita prèvia (08:30 a 13:30 de dilluns a divendres) o a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, l'Administració General de l'Estat, de la resta de Comunitats Autònomes o de les entitats que integren l'Administració local.
Per correu postal. En aquest cas, presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.

Els successius anuncis que es desprenguin de la present convocatòria es publicaran únicament al Tauler d'anuncis de l'Ajuntament i a la pàgina web corporativa.